Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Navzdory výhodám, pevnosti a stabilitě, které nerezové příbory přinášejí, je nutno věnovat pozornost dvěma základním bodům při jejich užívání. A to zejména v případech intenzivního využití příborů v hotelnictví a restauratérství.
Jak se vyhnout poškrábání nerezových příborů
Jako každý jiný materiál, může být nerezová ocel poškrabána jiným předmětem o stejné či větší tvrdosti.
zabraňte při používání příborů jejich kontaktu s jinými předměty (zejména kovovými vč. příborů samotných), nenechte je o sebe narážet či jinak na sebe působit
do skladovacích boxů, košů do myček a pod. ukládejte příbory opatrně, neházejte s nimi. Jemné zacházení se vám vrátí.
v koších do myček nádobí musí být příbory umístěny ve svislé poloze a v přihrádce určené na příbory, zabraníte tak zbytečnému otřesu při manipulaci s košem
snažte se manipulovat vždy se stejným typem příborů, zabraníte tak například poškrábání nože od vidličky apod.
Jak postupovat při strojovém mytí příborů
Hlavní příčinou skvrn a rezivění příborů je nedostatečný oplach a osušení příborů.
při oplachu příborů musí být dokonale odstraněno čistících prostředků a zbytků jídla, zabraníte tak jejich působení na nerezovou ocel a tvorbě svkrn či rezivění. Skvrny se mohou objevovat na příborech z nerezu 18/10, rez na příborech 18/0. Příbory je proto nutné mýt ve svislé poloze a musí být zaručen dostatečný prostor pro tekoucí a oplachovou vodu.
příliš rychlé sušení může zapříčinit skvrny, které se dají odstranit pouze namočením zpět do vody. Naopak nedostatečné vysušení příborů může mít za následek tvorbu skvrn a rezivění.
studovala design šperků na Académie Royale "des Beaux-Arts" (Královská akademie výtvarných umění) v Antverpách, a ukončila vzdělání na Royal College of Art v Londýně.
Pracuje pro několik slavných značek a získala řadu ocenění za její práci. V roce 1997 byla oceněna putovní cenou Sterckshofopdracht, muzea stříbra v Antverpách a ve stejném roce vyhrála Henry van de Velde Young Talent Award. Nedda byla vyhlášena belgickým designérem roku 2007. V roce 2008 byla nominována podruhé na "Talents du luxe" (Talent přepychu). Vyhrála také prestižní Cenu vlámské kultury 2008 za design.
Od roku 2007 učí na "Académie Royale des Beaux-Arts" (Královská akademie výtvarných umění) v Antverpách.
Luis De Limburg / Alaska, Alinea, X15 ...
" .. můj oblíbený nástroj je černá tužka! Když pracuje průmyslový návrhář, snaží se vytvořit nový projekt, hledá něco nového a neotřelého, ale musí mít na paměti také cenu a technologická omezení... Nejdůležitějším však pro mně zůstává: stimulovat neuvěřitelné emoce ...
Eternum pracuje s Louisem více než 10 let. Luis De Limburg je tvůrce ikon firmy Eternum: příborů X15, Alaska, Alinea ...
Stefan Schöning / Slow
"Rozmanitost, energie tvořivosti"
při hledání rozvoje své identity, Stefan Schöning funguje v mnoha různých oblastech s různými výrobky a materiály. Hračky, osvětlení, nábytek, kuchyňské nádobí, spotřební zboží, veřejný design, všechny tyto obory vyžadují odlišný přístup a znalosti, které jsou univerzální. Tento přístup má za následek návrhy, které jdou dále než standardní produkce. Každý návrh může vést k uplatnění nových technologií a materiálů, aby bylo možné zaostřit na identitu. Pokud nakreslíte čáru, má nahradit všechny ostatní přebytečné čáry. Musí být nositelem všech charakteristik. Je to nezbytný předpoklad pro osvobození světa před nepořádkem a nadbytečnem.